Заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко вважає, що захищати громадян треба конкретними вчинками і діями, а не зовнішньою рекламою. Про це політик сказав вчора на зустрічі із журналістами у Луцьку, відповідаючи на запитання чи є в сьогоднішній Україні ефективним метод використання політичними партіями масової зовнішньої реклами для свого пропагування.
Микола Томенко наголосив, що завжди критично ставився до зовнішньої реклами, або, як її називають у народі, – «політичних бігморд». «І сьогодні, в умовах погіршення соціально-економічної ситуації та зубожіння людей я переконаний, що опозиція повинна захищати громадян конкретними вчинками та діями, а не дорогою зовнішньою рекламою», – підкреслив він..
Відповідаючи на запитання як партія «Батьківщина» буде організовувати виборчу кампанію, Микола Томенко сказав, що «зовнішня реклама – занадто дороге і неефективне задоволення для опозиційної партії». «Тому під час виборчої кампанії головна ставка буде робитися на діалог із суспільством, зустрічах з людьми, вирішенні конкретних питань тощо», – повідомив політик. «В цьому ми вбачаємо і правильний, і ефективний метод проведення виборчої кампанії», – додав М.Томенко.