Відкриваючи круглий стіл «Проблеми практичної реалізації положень Закону України «Про рекламу» щодо реклами алкоголю та тютюну», що проходить сьогодні у парламенті, Заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко нагадав, що згідно з положеннями частини першої та другої статті 22 Закону України «Про рекламу» з 1 січня 2010 року набуває чинності заборона розміщувати рекламу тютюнових виробів, алкогольних напоїв та відповідних торгівельних марок в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань).
Окреслюючи проблеми щодо реалізації зазначених положень та теми для обговорення, Микола Томенко закликав присутніх звернути особливу увагу на визначення поняття «спеціалізованого видання».
Заступник Голови ВР звернув увагу, що в Законі «Про рекламу» наразі немає визначення «спеціалізованого видання», в якому дозволяється відповідно реклама алкоголю та тютюну. Немає такого визначення і в інших законах. Водночас, він наголосив, що цей факт ні в якому випадку не зупиняє дію Закону та закликав Міністерство юстиції спільно з Державним комітетом телебачення та радіомовлення, профільним парламентським Комітетом та із залученням фахівців та експертів зробити відповідні роз’яснення з цього питання.
До участі в круглому столі запрошені народні депутати України, члени профільного Комітету з питань свободи слова та інформації, представники регулюючих та контролюючих виконавчих органів – Міністерства юстиції, Національної ради з питань телебачення та радіомовлення, Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, а також керівники видавництв друкованих та інших засобів масової інформації.