19 грудня 2011 року в Україні було презентовано сім нових поштових марок, які ввійшли в малий аркуш під назвою «Сім природних чудес України». Як відомо, загальноукраїнська акція «7 природних чудес України», яку проводив Фонд Миколи Томенка «Рідна країна», проходила у 2008 році, її переможцями стали: Біосферний заповідник «Асканія-Нова», Регіонально-ландшафтний парк «Гранітно-степове Побужжя», Дністровський каньйон, Мармурова печера, Національний природний парк «Подільські Товтри», озера Світязь та Синевір. Саме фото цих об’єктів і будуть від сьогодні мандрувати Україною у вигляді поштових марок.
З нагоди цієї урочистої події в Києві, у Великому операційному залі Центру обслуговування споживачів Київської міської дирекції УДППЗ «Укрпошта», відбулася презентація художніх поштових марок «Сім природних чудес України» та була проведена церемонії їх погашення спеціальним штемпелем «Перший день», в якій взяли участь ініціатор акції «7 чудес України», Віце-спікер Микола Томенко та Заступник Генерального директора УДППЗ «Укрпошта» Галина Нелепа.
Виступаючи під час урочистого заходу, Микола Томенко сказав, що Оргкомітет акції «7 чудес України» в партнерстві з «Укрпоштою» зробили те, що можна назвати «справжнім просуванням України, формуванням її позитивного іміджу, формуванням патріотизму і гордості за Україну». «Ми сьогодні в партнерстві з «Укрпоштою» відправляємо в нову просвітницьку акцію переможців нашої акції – 7 природних чудес України». «Я завжди казав, що наша акція – це акція щоденного патріотизму, мета якої без великого пафосу показати ті унікальні об’єкти культури, історії, природи, які ми маємо», – зазначив М.Томенко.
Віце-спікер назвав позитивним те, що з сьогоднішнього дня люди, листуючись між собою, можуть принагідно ще й помилуватися природними дивами України. «Впевнений, що дуже багато людей тепер мимоволі, коли будуть відправляти або отримувати листи, знайомитимуться з нашою природною спадщиною і тим найкращим, що є у нашому природному середовищі», – зауважив ініціатор акції «7 чудес України». Він розповів, що акція «7 природних чудес України», яка проходила у 2008 році, була найцікавішою серед усіх етапів семи чудес України, бо, за його словами, історико-архітектурна спадщина більш відома ніж природна, а тому це були справжні відкриття.
М.Томенко зазначив, що «всі об’єкти-переможці надзвичайно цікаві і тепер через поштові марки ще більше людей побачить їх та казатиме, що ми пишаємося нашою батьківщиною, пишаємося Україною, бо маємо такі унікальні природні об’єкти. А частина людей не лише скаже, а й поїде та відвідає ці місця».
Підсумовуючи, Микола Томенко подякував «Укрпошті» за те, що «долучилися до популяризації семи чудес України зокрема та за просування позитивного образу нашої батьківщини загалом». «Переконаний, що красиві та унікальні характеристики України, які формуються у щоденному житті є більш важливіші, ніж зовнішня чи телевізійна реклама, а тим більш теоретичні розповіді», – додав він.
З історії малого аркушу № 16 «Сім природних чудес України»: розробку концепції та ескізу малого аркуша здійснила відома українська художниця Марія Гейко, дизайн штемпеля – Євгеній Бородай. Автори зображень, які надав Фонд «Рідна країна», – Анастасія Сироткіна і Андрій Нестеренка (газета «Голос Україна») та Сюзанна Савчук і Юлія Царенко (прес-служба акції). Тираж малого аркуша, який складається із семи марок, – 132 тисячі примірників.