Микола Томенко
персональний сайт
Фото Миколи Томенка
  • Біографія
  • Коментарі
  • Статті
  • ЗМІ про мене
  • Парламентська діяльність
  • Фонд Рідна країна
  • Газети

Введення обмежень на рекламу алкоголю і тютюну з 10 травня буде дотримано усіма учасниками ринку

08-05-2008 11:45
Автор Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про рекламу” (щодо реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв) Микола Томенко з нагоди вступу у дію нової редакції цього Закону провів сьогодні зустріч з керівниками провідних телеканалів та рекламних агентств.
 
Під час брифінгу за результатами цієї зустрічі Микола Томенко нагадав, що відповідний Закон був ухвалений 18 березня 425 голосами народних депутатів та 7 квітня підписаний Президентом України.
 
Микола Томенко поінформував, що з 10 травня 2008 року вступає в дію ціла низка норм цього Закону. Зокрема, передбачається обов’язковість письмової згоди особи для розміщення її зображення чи використання її ім’я у рекламі, забороняється зображення популярних осіб в рекламі пива та/або напоїв, що виготовляються на його основі, а також відповідних торгових марок тощо. (*Детальніше дивіться у Додатку)
 
З 1 січня 2009 року забороняється реклама алкогольних напоїв, тютюнових виробів та відповідних торгівельних марок засобами зовнішньої реклами, а також вводиться заборона наводити у телепередачах звукову інформацію рекламного характеру про спонсора – виробника алкогольних напоїв, його найменування або торгівельну марку.
 
З 1 січня 2010 року забороняється реклама алкогольних напоїв, тютюнових виробів та відповідних торгівельних марок в усіх   друкованих   засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань).
 
„Важливо перед початком вступу у дію змін до Закону України „Про рекламу” домовитися про співпрацю між рекламодавцями, рекламними агентствами, ЗМІ та законотворцями, щоб уникнути двозначного трактування Закону, як це часто практикувалося до сьогодні”, – зазначив автор Закону.
 
Він висловив переконання, що оскільки рекламні компанії з розумінням поставилися до обмеження їхніх прибутків від заборони реклами алкоголю і тютюну, то телевізійники теж погодяться діяти на користь суспільних інтересів. За словами Миколи Томенка, найближчим часом необхідно повністю заборонити рекламу алкогольних брендів на телебаченні з 6.00 до 23.00 та пряму рекламу пива.
 
Автор Закону зазначив, що оскільки досі Національна рада з питань телебачення і радіомовлення України та Державний комітет стандартизації, метрології та сертифікації України не продемонстрували об’єктивного підходу до усіх ЗМІ стосовно дотримання норм Закону „Про рекламу”, то в питанні дотримання законодавства він покладається більше на корпоративну етику.
 
„Сподіваюся, що телекомпанії, які входять до Індустріального телевізійного комітету та рекламні агентства зроблять усе для контролю за дотриманням оновленого законодавства у цій сфері”, – зазначив Микола Томенко.
 
Додаток
 
Строки набуття чинності змін до законодавства про рекламу,
запроваджених відповідно до Закону України
«Про внесення змін до деяких законодавчих актів стосовно реклами»
( від 18 березня 2008 року   N 145-VI)
 
Дата набуття чинності
Зміни до законодавства
Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів стосовно реклами» від 18 березня 2008 року   N 145-VI набуває чинності 10.05.2008.
Ключові зміни, що стосуються організації роботи рекламістів набувають чинності згідно нижче наведеної таблиці
10.05.2008
Обов’язковість письмової згоди особи для розміщення її зображення чи використання її ім’я у рекламі (абзац дев’ятий частини першої статті 8 Закону «Про рекламу»)
10.05.2008
Обов’язковість отримання розповсюджувачем реклами від рекламодавця дозволів, сертифікатів, ліцензій, які необхідні для виробництва чи розповсюдження товарів, що рекламуються (частина друга статті 8 Закону «Про рекламу»)
10.05.2008
Обов’язковість зазначення в рекламі про проведення конкурсів, лотерей, розіграшів тощо інформаційного джерела, з якого можна довідатися про умови та строки проведення цих заходів (частина третя статті 8 Закону «Про рекламу»)
10.05.2008
Дозвіл посилання в соціальній рекламі на рекламодавця – громадську організацію (частина друга статті 12 Закону України «Про рекламу»)
10.05.2008
Відміна стягнення податку з реклами під час оплати послуг за розміщення соціальної реклами (частина шоста статті 12 Закону «Про рекламу»; частина шоста статті 11 Декрету Кабінету Міністрів України «Про місцеві податки і збори»)
10.05.2008
Заборона розміщення   провайдерами програмної послуги
реклами у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій (частина дев’ята статті 13 Закону «Про рекламу»)
10.05.2008
Заборона зображення популярних осіб в рекламі пива та/або напоїв, що виготовляються на його основі, а також відповідних торгових марок. Заборона прямого чи опосередкованого схвалення популярними особами вживання пива у відповідній рекламі (частина 9 статті 22)
01.01.2009
Заборона наводити у телепередачах  звукову (у вигляді дикторського тексту та/або звукового супроводу) інформацію  рекламного характеру про спонсора – виробника алкогольних напоїв, його найменування або торгівельну марку (абзац другий частини першої статті 5 Закону «Про рекламу») 
01.01.2009
Заборона реклами тютюнових виробів та відповідних торгівельних марок засобами зовнішньої реклами (частина перша статті 22)
01.01.2009
Заборона реклами алкогольних напоїв та відповідних торгівельних марок засобами зовнішньої реклами (частина перша статті 22)
01.01.2010
Заборона реклами тютюнових виробів та відповідних торгівельних марок в усіх   друкованих   засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань) (частина перша статті 22)
01.01.2010
Заборона реклами алкогольних напоїв та відповідних торгівельних марок в усіх   друкованих   засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань) (частина друга статті 22)
Анонси подій
Фото
Відео

Микола Томенко: Український Президент повинен мати зобов`язання виключно перед українським народом

Читати далі →
Рідна країна Фонд Рідна Країна © 2005..2025
Всі права застережені. Передрук дозволений лише за умови прямого посилання на першоджерело.