Заступник Голови Парламенту Микола Томенко зауважив, що сумнозвісний вертолітний майданчик для Євро почав приносити «результати».
Микола Томенко нагадав, що він кілька років поспіль переконує владу в тому, що не треба було інвестувати 148 мільйонів гривень на гелікоптерний майданчик в селі Пекарі та «інші забаганки під егідою допомоги Тарасу Шевченку». Він наголосив, що наддорогий об’єкт, збудований під егідою Євро, так і не був використаний під час Чемпіонату. Більше того, М.Томенко додав, що, як відомо, за ці роки ним скористався лише Президент.
Натомість, як пишуть черкаські ЗМІ, зокрема, черкаське інформаційно-аналітичне видання «Провінція», 8 листопада на каналізаційному колекторі поблизу Шевченківського Національного заповідника сталася аварія, причиною якої називають будівництво дороги на вертодром в селі Пекарі. Наразі глибина ями біля дороги на Пекарі сягає двох метрів. Як пише ЗМІ, посилаючись на начальника Управління водоканалізаційного господарства Канева, «під час будівництва дороги працювали потужні гідрокатки, які товклися по колектору і «допомогли» його руйнації». Натомість, у Канівській міській раді нагадують, що два місяці тому на колекторі уже був прорив, однак, щоб полагодити каналізацію треба 10 мільйонів гривень.
Віце-спікер також нагадав, що два місяці тому він звернувся до Прем’єр-міністра щодо виділення коштів на проведення ремонтних робіт пошкодженого колектору поблизу Канева. Натомість, у відповіді, що надійшла від Міністерства економічного розвитку і торгівлі України зазначається, що зазначена надзвичайна ситуація класифікується, як місцевого рівня, а тому її «фінансування повинно здійснюватися за рахунок власних коштів підприємств, установ та організацій, на території яких виникла надзвичайна ситуація, і додатково – за рахунок районних резервів, створених відповідно де законодавства». У листі також наголошується, що «у разі надання виконавчим комітетом Канівської міської ради до Черкаської облдержадміністрації обґрунтувань та розрахунків відповідно до вимог Порядку використання коштів резервного фонду бюджету, а також проектно-кошторисної документації на проведення відновлювальних робіт, питання щодо виділення коштів з резервного фонду обласного бюджет буде винесено на розгляд регіональної комісії з питань техногенно-екологічно безпеки та надзвичайних ситуацій».
Окрім того, в листі повідомляється, що коштами, які можуть бути джерелом фінансування вищезазначених робіт є «субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійсненні заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій».
За словами М.Томенка, загальний висновок з цієї ситуації наступний: «Уряд спільно з Черкаською обласною адміністрацією зміг знайти 148 мільйонів на те, щоб побудувати нікому не потрібний вертодром, а тепер разом не здатні знайти кошти, щоби перед зимовим сезоном провести роботу на каналізаційному колекторі у Каневі».
Політик додав, що вже «другий рік ніхто не може зрозуміти яка ж користь від цього об’єкту, збудованого за бюджетні кошти, натомість місто вже отримало таку «користь», зокрема, в частині зіпсованої каналізації». За словами М.Томенка, можна прогнозувати, що це не перша і далеко не остання такого роду аварія, якщо і надалі не будуть виділені кошти на ремонт.
Микола Томенко також нагадав, що за рік Україна і весь світ відзначатиме 200 років з дня народження Тараса Шевченка, а тому влада повинна запропонувати не лише задекларувати, а реально провести серйозні заходи по облаштуванню транспортної інфраструктури та соціально-культурних об’єктів, як мінімум, у Звенигородському районі, де народився Тараса Шевченка та Канівському, де він похований.