Прийняття 425 голосами народних депутатів Закону «Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв) (реєстр. №0938) означає те, що Верховна Рада розширила територію здоров’я в Україні. Так вважає автор прийнятого закону Микола Томенко.
Він висловив жаль з того приводу, що парламент попереднього скликання і нинішня Верховна Рада не були надто активними у законодавчому процесі, через що цей законопроект розглядався достатньо тривалий період. «Проте важливо, що він ухвалений. Я не задоволений тим, що у прийнятій редакції закону дещо пом’якшені терміни обмеження реклами алкоголю та тютюну, а також не враховані інші мої пропозиції. Але за будь-яких обставин факт залишається фактом – з наступного року на носіях зовнішньої реклами в містах та за їх межами зникне реклама алкоголю, тютюну та слабоалкогольних напоїв. З 1 січня 2010 року заборонена реклама алкоголю й тютюну у друкованих ЗМІ, окрім спеціалізованих видань», – зазначив Микола Томенко.
Він зауважив, що також заборонено рекламування пива популярним особам. «А це означає, що треба робити наступний крок і готувати законопроект, який би прибрав з телебачення пряму рекламу пива, слабоалкогольних напоїв і так звану «брендову рекламу» алкоголю у денний час», – вважає народний депутат.