Фонд Миколи Томенка розпочав кампанію соціальної реклами на носіях зовнішньої реклами під гаслом: «Алкоголю тут не місце». Акція триватиме протягом місяця. За цей час буде розміщено кілька варіантів соціальної реклами в місті Києві та більшості обласних центрів країни на більше як сто рекламних площ.
Микола Томенко, як автор Закону щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв та ініціатор даної соціальної реклами, вважає, що її основна ідея переконати громадян країни у поверненні до традиційної в Україні вихованої поведінки і поваги до оточуючих.
М.Томенко повідомив, що у соціальній рекламі акцент робиться на заборону Законом № 1824-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв», що набув чинності з 11 лютого цього року, вживання алкогольних напоїв у громадських місцях, зокрема, дитячих та спортивних майданчиках, парках, скверах, закладах охорони здоров\’я, навчальних та освітньо-виховних закладах, громадському транспорті, підземних переходах, закладах культури, ліфтах, таксофонах тощо.
Микола Томенко сказав: «Ця кампанія дуже важлива, оскільки варто не лише акцентувати увагу на тому, що Закон передбачає адміністративну відповідальність за його порушення, а, передовсім, апелювати до нерозуміння людей необхідності зупинити навалу підліткового алкоголізму та безкультур’я і повернення принципів вихованості та культури».