На початку серпня заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко звернувся до керівництва «Укравтодору» з вимогою роз’яснити, на підставі яких рішень та за які кошти здійснюється ремонт «VIP-доріг», зокрема, дороги від Києва у напрямку Конча-Заспи, де знаходиться багато будинків високопосадовців, та будівництво і заміна дорожнього покриття із залученням великої кількості техніки та працівників по маршруту від центра Києва до резиденції Межигір’я, де, як відомо, проживає Президент.
В свою чергу Державна служба автомобільних доріг України повідомила, що багаторічна проблема транспортного сполучення на підходах до столиці потребує невідкладного розв\’язання напередодні проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу Євро-2012. В листі зазначається, що відповідні застереження з цього питання були висловлені в процесі підготовки України до Євро-2012 міжнародними установами і, зокрема, УЄФА.
В листі також повідомляється, що до 2012 Укравтодор року повинен завершити розпочаті ремонтно-будівельні роботи за маршрутами Євро-2012 на підходах до м.Києва по автодорогах Київ – Чоп, Київ – Одеса, Київ – Ковель – Ягодин, Київ – Харків – Довжанський, покращити технічний стан дороги Київ -Чернігів – Нові Яриловичі, а також інших, які потребують невідкладного ремонту. А на дорозі Київ – Обухів та Київ -Вишгород – Десна через постійні недоремонти значно погіршилась аварійно-небезпечна ситуація, яку потрібно ліквідувати до початку Євро-2012.
Окрім того, «Укравтодор» повідомив, що по автодорозі Київ – Обухів, окрім ремонту проїзної частини з її уширенням на початку траси для забезпечення пропускної
здатності дороги, передбачається відремонтувати існуючі автобусні зупинки з автопавільйонами, встановити транспортну огорожу протяжністю 11,5 км, виконати роботи з розмітки пішохідних переходів у кількості 26 одиниць, влаштувати пішохідні доріжки протяжністю 2,5 км, а також виконати інші роботи, пов\’язані з приведенням до належного стану технічних засобів її облаштування. А по автодорозі Київ – Вишгород – Десна на під\’їзді до м.Києва також передбачається відремонтувати покриття дороги, влаштувати освітлення на аварійно-небезпечних ділянках протяжністю 8,3 км, покращити стан зупинок громадського автотранспорту у кількості 4 одиниці, влаштувати пішохідні доріжки довжиною 1,5 км та реалізувати інші заходи, пов\’язані з безпекою руху.