Останнім часом в силу різних обставин для українців, а зокрема для молодого покоління, став модним такий стиль поведінки, який, м’яко кажучи, далекий від стандартів толерантності, вихованості та культури. Мода, що склалася, значною мірою була сформована пропагуванням нової агресивної масової культури через телебачення.
Протягом останніх років були зроблені спроби зупинити цю тенденцію і почати повертати стандарти української культури та європейських цінностей в українське суспільство. Зокрема, останнім часом бодай частково реалізуються приписи законодавства стосовно обмеження тютюнопаління в громадських місцях, а 21 січня ухвалений Закон, який упорядковує статус пива та слабоалкогольних напоїв, прирівнявши їх до алкогольних, розширює обмеження щодо продажу і споживання цих напоїв та вносить заборону на їх продаж особам до 18 років.
Важливість проведення таких дій пов’язана не лише з вимогою абсолютної більшості українського суспільства застерегти принципи вихованості, культури і толерантності поведінки, а й необхідністю зупинити підлітковий алкоголізм та дитяче тютюнопаління, що прогресує в Україні.
Натомість, дивує, а часом навіть шокує реакція деяких засобах масової інформації, які в своїх сюжетах чи матеріалах вважають за необхідне пропагувати підхід невиконання таких законів. Така поведінка є не лише антиправовою, – вона аморальна.
Співавтор низки законопроектів щодо обмеження і впорядкування реклами, продажу та споживання алкоголю і тютюну Заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко просить засоби масової інформації захищати цінності культури, суспільної моралі і врешті решт у своїй діяльності користуватися принципом виконання законів.
Микола Томенко переконаний, що лише спільними діями можна пропагувати моду на активний і здоровий спосіб життя, культуру поведінки у нашому суспільстві та, відповідно, зупинити пропагування моди на агресивну, антисоціальну поведінку.