«Україна нарешті зробила крок від пивного до здорового молодого покоління», – сказав Заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко, коментуючи прийняття Парламентом в першому читанні проекту Закону про внесення змін до статті 22 Закону України «Про рекламу» (щодо реклами алкогольних напоїв та пива) (р.н.9099). За відповідне рішення проголосував 261 народний депутат.
Даний Законопроект був зареєстрований народними депутатами Миколою Томенком та Андрієм Шевченком. Законопроектом, зокрема, пропонується, розповсюдити на рекламу пива та напоїв, що виготовляються на його основі, знаків для товарів та послуг, під якими випускається пиво та напої, що виготовляються на його основі обмеження, передбачені для реклами алкогольних напоїв та відповідних торгівельних марок. Окрім того, Законопроектом пропонується на годину (до 24 години) продовжити заборону на радіо та телебаченні реклами алкогольних напоїв, знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої. А також заборонити спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої.
Виступаючи під час розгляду Проекту Закону М.Томенко наголосив на актуальності та нагальності прийняття документу. Політик зазначив, що за останніми соціологічними дослідженнями в Україні «вже з 10 років починається пивне покоління – це люди, які системно починають вживати пиво».
Микола Томенко також підкреслив, що абсолютна більшість європейський країн не має прямої реклами пива, а має лише брендову. Він також нагадав, що в минулому році Законопроект не був прийнятий, оскільки врахували думку Кабінету Міністрів, який вважав, що його прийняття перешкодить проведенню чемпіонату з футболу Євро-2012, та назвав позитивним, що на цей раз Парламент висловив готовність вирішити це питання. М.Томенко також висловив сподівання на швидке прийняття даного законопроекту в цілому.
Підсумовуючи, М.Томенко наголосив, що це перший крок, а далі молодь треба «потихеньку крок за кроком все-таки переконувати, що можна любити Україну, можна дивитися спорт і займатися спортом і з чаєм, і з кавою, і не обов'язково з алкогольними напоями».