«У фактичній президентській кампанії повністю відсутня змістовна дискусія», – сказав Заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко кореспонденту УНІАН.
«Не таємниця, що в Україні йде фактична президентська виборча кампанія і головна проблема полягає не в диспропорції присутності того чи іншого політика на телебаченні чи у ЗМІ, а в тому, що практично відсутня серйозна змістовна дискусія про майбутнє України», – наголосив М.Томенко.
Микола Томенко також зауважив, що головними інструментами цієї кампанії стали телевізійна реклама, реклама на носіях зовнішньої реклами та участь у політичних ток-шоу. «Натомість, навіть ці інструменти абсолютної більшості кандидатів позбавлені конструктивного змісту. Зовнішня реклама фактично перетворилася в боротьбу фотозображень кандидатів, а політичні ток-шоу, особливо в останній період, нагадують почергові виступу на мітингу тих чи інших політиків», – сказав він.
На думку М.Томенка, те, що відбувається сьогодні характеризується двома термінами: боротьбою на крик-шоу та боротьбою між біг-мордами.
Водночас, Віце-спікер висловив задоволення тим, що команда БЮТ відмовилася брати участь в такій «цікавій» виборчій кампанії, а тому на телебаченні і зовнішній рекламі немає портретів із зображенням Юлії Тимошенко.
«Можливо, з початком офіційної виборчої кампанії мода на зовнішні ефекти відійде на другий план і ми побачимо змістовну серйозну дискусію між кандидатами в президенти щодо подальшого розвитку України», – висловив сподівання М.Томенко.