Микола Томенко
персональний сайт
Фото Миколи Томенка
  • Біографія
  • Коментарі
  • Статті
  • ЗМІ про мене
  • Парламентська діяльність
  • Фонд Рідна країна
  • Газети

«Шкільний експеримент» Міністерства освіти щодо 10 класу продовжується

11-04-2011 10:29

Перебуваючи у Черкаські області, Заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко зустрівся з учнями і вчителям шкіл Канівського та Золотоніського районів. Серед проблем, на які під час розмови вказували вчителі, зокрема, було наголошено на тому, що станом на квітень місяць Міністерство освіти досі не забезпечило підручниками учнів 10 класу. Так, на сьогоднішній день у школярів немає підручників з інформатики, англійської мови та інших предметів. Проблема, за словами вчителів, полягає в тому, що якщо на першому етапі Міністерство хоча б обіцяло, що підручники будуть, а в Інтернеті пропонувало перші розділи цих підручників, то зараз ніхто навіть цього не обіцяє, а в інтернет-версії так і не опубліковані всі розділи підручників.

 

«Отакий «шкільний експеримент» над десятикласниками, які продовжують вчитися без підручників, їх вчителями та батьками», – підсумував М.Томенко. «Місцева влада, до речі, теж продовжує хвалити чиновників Міністерства освіти, вважаючи, що, напевно правильно вчитися за такою методикою», – додав Віце-спікер.

 

Микола Томенко нагадав, що він кілька разів звертався до Президента і Прем’єр-міністра і не дивлячись на те, що обидва вказували Міністру освіти на необхідність вирішити це питання, як з’ясувалося, проблема із забезпеченням підручників до цього часу не вирішена. «Це означає, що або Міністерство освіти обмануло і керівництво держави, і громадськість, або те, що всі: і Президент, і Прем’єр, і чиновники Міністерства разом з обласними адміністраціями знехтували інтересами школярів», – наголосив Микола Томенко.

Анонси подій
Фото
Відео

Микола Томенко: Український Президент повинен мати зобов`язання виключно перед українським народом

Читати далі →
Рідна країна Фонд Рідна Країна © 2005..2025
Всі права застережені. Передрук дозволений лише за умови прямого посилання на першоджерело.