Відповідаючи на запитання журналістів у Хмельницькій області, заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко сказав, що рекламна кампанія БЮТ – це кампанія на підтримку України.
«Наша команда визначила, що рекламна кампанія на носіях зовнішньої реклами буде своєрідною рекламою України. Це реклама, яка мусила б підтримати в непростий період всіх тих людей, хто переживає за Україну і тих людей, які працюють на Україну», – розповів М.Томенко. Він також звернув увагу на те, що на рекламних плакатах немає прізвища чи зображення Прем’єр-міністра.
«Але найважливіше навіть не в цьому. Найважливіше те, що на фоні кампанії інших кандидатів, які розповідають, що «нація вимирає», «село гине», «настали погані часи» і таке інше, ми намагаємося в цей непростий період кризи підтримати всіх тих людей, які долають кризу, підтримати власну державу», – сказав заступник Голови ВР.
Стосовно фінансування кампанії, Микола Томенко наголосив, що «кампанія фінансується нашою командою» і назвав абсурдними звинувачення про використання бюджетних коштів на політичну рекламу БЮТ.
Підсумовуючи, М.Томенко зауважив: «Фактично ми організували радше соціальну, аніж політичну рекламу, оскільки йдеться про пропагування цінностей, а не якоїсь там політичної цілі чи партії».