Аналіз президентської виборчої дискусії та матеріали, які розміщуються в друкованих ЗМІ, на радіо та в Інтернеті на платних умовах, чітко засвідчують, що нічого не змінилося у веденні цієї виборчої кампанії.
Про це народний депутат Микола Томенко заявив сьогодні в ефірі «Громадського телебачення».
«У ЗМІ, як і раніше, тотальна кількість проплачених матеріалів, в абсолютній більшості – без позначення «На правах реклами». Але найсумніше те, що за змістом вони поділяються на кілька категорій: перша про те, які кандидати в президенти хороші; друга – як вони люблять український народ; третя – які погані опоненти. А найголовнішого, чого вимагає нова, абсолютно інакша за очікуванням суспільства президентська виборча кампанія, – немає», – вважає Микола Томенко.
На його переконання, ця вимога пов’язана з тим, щоб кандидати у президенти розповідали не тільки про те, як вони люблять український народ, а про те, як зробити, щоб Україна стала тою очікуваною державою, про яку всі говорять. Зокрема, які реформи та зміни пропонують команди кандидатів у президенти, які інструменти і механізми проведення цих реформ та в який термін все це буде реалізовано.
Тобто, за словами політика, сьогодні треба розпочати стратегічну та ціннісну дискусію про те, як треба «перезавантажувати» Україну.
Отож, Микола Томенко як Голова парламентського Комітету з питань свободи слова та інформації звертається до медіа з проханням зупинити розміщення у ЗМІ платних матеріалів без позначення «На правах реклами», а до кандидатів у президенти – почати нове життя і перейти від традиційної недоброї дискусії до очікуваної дискусії про стратегію для майбутнього України.