Комітет з питань свободи слова та інформації пропонує Верховній Раді розглянути у другому читанні проект Закону про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо уточнення сфери застосування Закону та удосконалення окремих положень) (реєстр. № 0944) та ухвалити його в цілому.
Про це повідомив Голова Комітету Микола Томенко, коментуючи підсумки сьогоднішнього засідання Комітету.
За словами М.Томенка, депутати розглянули 60 пропозицій і поправок до даного законопроекту, яким пропонуються комплексні зміни, що визначають особливості розміщення рекламної інформації засобами зовнішньої реклами.
Так, відповідно до проекту, зовнішня реклама має розміщуватись із забезпеченням вільного огляду зовнішньої реклами та не перешкоджати сприйняттю технічних засобів організації дорожнього руху.
Пропонується передбачити, що носії зовнішньої реклами мають розміщуватись вздовж проїжджої частини вулиць і доріг на відстані не менше ніж 50 метрів (з 1 січня 2016 року – 75 метрів) від встановленої зовнішньої реклами (між опорами), а у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування – на відстані не менше ніж 500 метрів (з 1 січня 2016 року – 1000 метрів).
Зовнішня реклама не повинна розміщуватись на мостах, опорах дорожніх знаків, світлофорного обладнання та на ділянках і місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод визначених згідно вимог галузевого стандарту України та позначених відповідними дорожніми знаками.
Пропонується також передбачити, що зовнішня реклама не може розташовуватись на житлових та не житлових будинках і спорудах із закриттям віконних отворів, на опорах вуличного освітлення.
«Цей законопроект дозволить захистити суспільство в частині зменшення носіїв зовнішньої реклами в населених пунктах, особливо в центральних частинах міст, а також між населеними пунктами. А це, в свою чергу, сприятиме безпеці дорожнього руху, меншому відволіканню уваги водіїв та зробить більш естетичним вигляд населених пунктів», – вважає Микола Томенко.