Микола Томенко, автор ухваленого Верховною Радою Закону „Про внесення змін до Закону України „Про рекламу” (щодо реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв) (реєстр. №0938), переконаний, що Президент Віктор Ющенко невідкладно підпише цей Закон, і він вступить у дію. Народний депутат вдячний за оперативну роботу Уряду, який вже направив цей документ до Секретаріату Президента з позитивним висновком.
Микола Томенко звернув увагу на інформацію, що, незважаючи на необхідність якнайшвидшого підписання Президентом цього Закону, є багато охочих і далі заробляти на рекламі алкоголю і тютюну, і ці охочі готові навести «переконливі» аргументи працівникам Секретаріату Президента. «Було би символічно, якби Президент підписав цей Закон не пізніше понеділка. Тоді це стало би своєрідним відзначенням Всесвітнього дня здоров’я, що святкується 7 квітня», – зазначив Микола Томенко.
Як відомо, згідно з Законом, з 1 січня 2009 року на носіях зовнішньої реклами в містах та за їх межами зникне реклама алкоголю, тютюну та слабоалкогольних напоїв. Також у телепередачах буде заборонено наводити будь-яку інформацію рекламного характеру, яка подається у вигляді дикторського тексту та/або звукового супроводу, про спонсора – виробника алкогольних напоїв, його ім’я (найменування) та/або знак для товарів і послуг, що належить спонсору. З 1 січня 2010 року заборонена реклама алкоголю й тютюну у друкованих ЗМІ, окрім спеціалізованих видань. З моменту підписання Закону буде заборонено рекламування пива популярним особам.