«Складається враження, що команда виконуючого обов’язки Прем’єр-міністра Сергія Арбузова почала керувати інформаційною політикою не лише Першого національного, а і парламентського телеканалу «Рада», – про це заявив Голова Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко.
Він звернув увагу на певні новели в інформаційній політиці цих державних телеканалів, очевидно, пов’язані з новим керівником Уряду С. Арбузовим та його командою. Так, протягом сьогоднішнього дня в рамках так званого телемарафону програма «Відкрита студія» одночасно транслюється на трьох каналах – на Першому національному, телеканалі «Рада» та каналі «Бізнес».
Як відомо, експерти неодноразово вказували, що канал «Бізнес» куплений бізнесом, близьким до С. Арбузова та сина Президента Олександра. «Очевидно, для того, щоб вести більш потужну інформаційну кампанію, тепер починається «координація» інформаційної роботи: сьогодні програма «Відкрита студія», в якій беруть участь, зрозуміло, лише політики Партії регіонів та комуністи, розповідають про «злочинну» діяльність опозиції, яка заважає владі «покращувати» життя», – зауважив Микола Томенко.
Він як Голова парламентського Комітету з питань свободи слова та інформації звертається до в.о. Прем’єр-міністра та керівників Першого національного і телеканалу «Рада» щодо пояснення – хто дає вказівку і визначає людей, які ведуть пропагандистську кампанію одночасно на кількох телеканалах, що фінансуються з бюджетних коштів?
«У мене немає претензій до приватного телеканалу «Бізнес», але державні канали не є каналами Партії регіонів чи бізнесу, близького до В. Януковича», – зауважив Микола Томенко.