На думку Миколи Томенка, ймовірність перемоги Леоніда Черновецького на виборах міського голови Києва є досить великою. „Але більшою небезпекою є не лише збереження при владі його команди, а те, що виборча кампанія через так званий „мережевий релігійний маркетинг” стає ефективним інструментом приведення до влади”, – заявив політик сьогодні на прес-конференції в УНІАН, відповідаючи на запитання журналістів.
„Очевидно, що в разі перемоги Леоніда Черновецького на виборах мера Києва, його ідеологічний наставник Сандей Аделаджа (який в своїх інтерв’ю говорить про прагнення, щоб вся Україна сповідувала його релігію) та його команда буде готуватися до участі у президентській виборчій кампанії. Отож київський експеримент „мережевого релігійного маркетингу” може бути апробований на всій території України для приведення Леоніда Черновецького на посаду Президента України”, – припустив Микола Томенко.