Микола Томенко
персональний сайт
Фото Миколи Томенка
  • Біографія
  • Коментарі
  • Статті
  • ЗМІ про мене
  • Парламентська діяльність
  • Фонд Рідна країна
  • Газети

Команда Черновецького застосує експеримент „мережевого релігійного маркетингу” на президентських виборах

07-05-2008 11:49
На думку Миколи Томенка, ймовірність перемоги Леоніда Черновецького на виборах міського голови Києва є досить великою. „Але більшою небезпекою є не лише збереження при владі його команди, а те, що виборча кампанія через так званий „мережевий релігійний маркетинг” стає ефективним інструментом приведення до влади”, – заявив політик сьогодні на прес-конференції в УНІАН, відповідаючи на запитання журналістів.  
 
„Очевидно, що в разі перемоги Леоніда Черновецького на виборах мера Києва, його ідеологічний наставник Сандей Аделаджа (який в своїх інтерв’ю говорить про прагнення, щоб вся Україна сповідувала його релігію) та його команда буде готуватися до участі у президентській виборчій кампанії. Отож київський експеримент „мережевого релігійного маркетингу” може бути апробований на всій території України для приведення Леоніда Черновецького на посаду Президента України”, – припустив Микола Томенко.
Анонси подій
Фото
Відео

Микола Томенко: Український Президент повинен мати зобов`язання виключно перед українським народом

Читати далі →
Рідна країна Фонд Рідна Країна © 2005..2025
Всі права застережені. Передрук дозволений лише за умови прямого посилання на першоджерело.