Саме такий висновок, за словами Миколи Томенка, можна зробити з результатів всеукраїнського соціологічного опитування, проведеного у грудні «Українським демократичним колом» на замовлення Інституту політики.
Зокрема, він звернув увагу на те, що переважна більшість українців вважає серед соціально-просвітницьких проектів 2008 року найбільш важливими інформаційні кампанії Фонду „АНТИСНІД” (94,5%), підтримку національного усиновлення (90%) та акцію «7 природних чудес України» (55,1%).
«Це – підказка і державній владі, яка мусить зважати на настрої громадян та активніше пропагувати напрямки, які суспільство найбільше сприймає та підтримує», – вважає Микола Томенко.
* Детальніше про результати опитування можна прочитати тут: http://polityka.in.ua/info/205.htm