Народний депутат Микола Томенко звернув увагу на те, що під час цієї виборчої кампанії активізувався «парад ненависті» до соціології, коли абсолютна більшість кандидатів в президенти вже затаврували ганьбою українську соціологію.
«Дійсно, під час цієї президентської та київської виборчої кампанії використовуються дані неіснуючих соціологічних служб та оприлюднюються «фантастичні» результати соціологічних досліджень. Натомість в цій ситуації дві крайності: з одного боку, самі політики не люблять реальних соціологічних показників, а з іншого – дійсно, є проблема відповідальності за поширення неправдивої інформації», – зауважив Микола Томенко.
Тому він як Голова Комітету з питань свободи слова та інформації запропонував журналістам та експертам зафіксувати останні показники та прогнози соціологічних компаній, що активно працюють на виборах.
«Законодавство не забороняє, наприклад, в Інтернеті розмістити соціологічні прогнози стосовно тих чи інших показників учасників виборчого процесу. Було би цікаво, щоб прогностичні показники надали всі відомі соціологічні центри. Тоді, скажімо, вже після першого туру президентських виборів можна було би протестувати адекватність діяльності соціологічних компаній і аналітичних центрів, що діяли під час цієї кампанії, і зробити відповідні висновки», – зазначив Микола Томенко.