Микола Томенко як Голова Комітету з питань свободи слова та інформації неодноразово звертав увагу на необхідність в умовах після подій Євромайдану показати і для себе, і для світу стандарт проведення демократичних, чесних виборів та залишити в минулому всі брудні технології, які мали місце на попередніх кампаніях.
Однією з таких технологій, нагадав Микола Томенко, була так звана «війна рейтингів», коли вигадані результати соціологічних досліджень за гроші розміщувалися передовсім на телебаченні та центральних медіа. Нині представники кількох телеканалів поінформували його як Голову профільного Комітету ВР, що, на жаль, таку стару технологію готуються використовувати штаби деяких кандидатів у президенти, плануючи розмістити фальсифіковані рейтинги.
«Для нас надзвичайно важливо, щоб ключові кандидати у президенти та головні ЗМІ визначились стосовно того, як діяти із соціологією. В медіа повинні потрапляти лише дослідження авторитетних соціологічних компаній, які довший час працюють на ринку і раніше не мали проблем із коректністю своїх показників», – вважає Голова Комітету.
Також, на його думку, було би важливо, щоб принципи взаємин у цій ситуації визначили і медіа, щоб вони разом з головними соціологічними компаніями та науковцями не допустили дискредитації соціології як науки.