Заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко звернувся до керівництва Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики з проханням вжити необхідних заходів щодо забезпечення дотримання вимог закону «Про рекламу» та застосування до його порушників відповідних санкцій.
Зокрема, Микола Томенко звернув увагу на факти рекламування засобами зовнішньої реклами торгівельної марки «Місс Собєскі», під якою випускається горілка «Собєскі». Він також вказує на статтю «Реклама прибегла к женским хитростям» у газеті «Коммерсантъ» від 26 січня 2009 року, у якій автори відзначають, що розміщення компанією «Бельведер Україна» повідомлень про всеукраїнський Інтернет-конкурс краси «Miss Sobiesky» на носіях зовнішньої реклами спрямоване у першу чергу на рекламування торгівельної марки «Sobiesky», під якою випускається однойменна горілка.
«Зважаючи на заборону з 1 січня 2009 року зовнішньої реклами алкогольних напоїв та відповідних торгівельних марок, такі дії є незаконними і вимагають відповідного реагування з боку контролюючих органів», – вважає Микола Томенко.