Заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко висловив переконання, що парламент не буде скасовувати або переносити терміни дії нових норм Закону «Про рекламу» щодо обмеження рекламування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, які почали діяти з 1 січня 2009 року. Про це він заявив під час проведення відкритого уроку у Тернопільській загальноосвітній школі №14.
«Я розумію мотивацію працівників телебачення чи рекламного бізнесу, але парламент повинен представляти передовсім інтереси суспільства, а не окремої галузі», – зазначив Микола Томенко.
Проте, найбільш небезпечним, за його словами, є намагання створити прецедент невиконання норм Закону, що набули чинності, прикриваючись економічною кризою. «Тоді, за аналогією, треба скасовувати або відтермінувати введення в дію нових штрафів за порушення правил дорожнього руху чи, скажімо, дозволити громадянам не повертати кредити у банки», – вважає віце-спікер.
Він зауважив, що сьогодні в умовах кризи потерпають насамперед пересічні громадяни, а не лише конкретні галузі виробництва. «Тому ми не можемо дозволити собі скасовувати рішення, які стосуються захисту суспільних цінностей, здоров’я молоді та дітей», – зауважив Томенко.
«Я переконаний, що ані фракція БЮТ, ані парламент загалом не підтримає пропозицію щодо скасування нових норм Закону «Про рекламу» щодо обмеження рекламування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, які почали діяти з 1 січня 2009 року. І ці норми надалі будуть виконуватися, згідно з Законом», – підсумував Микола Томенко.