«Ініціатори кампаній політичної реклами в сьогоднішніх умовах соціально-економічної кризи шкодять іміджу партій», – таку думку висловив Микола Томенко, коментуючи появу політичної реклами Партії регіонів на зовнішніх носіях.
Микола Томенко зауважив, що ефективність зовнішньої реклами, перш за все, пов’язана не лише з правильними повідомленнями на біг-бордах, а з вдалістю та доречністю часу її проведення. Він навів приклад нещодавньої рекламної кампанії Соціалістичної партії України та ВО «Свобода», які сприйнялися суспільством та експертами як невдалий старт партій, що прагнуть потрапити до парламенту.
«Поява політичної реклами від Партії регіонів в Україні свідчить про прагнення цієї політичної сили йти на вибори. Проте, зважаючи на соціально-економічну кризу в Україні та враховуючи те, що проведення дострокових виборів офіційно не оголошено, очевидно, що організатори нинішньої кампанії політичної реклами ПР зробили серйозну помилку та, скоріше, шкодять іміджу своєї партії», – вважає Микола Томенко.
За його словами, на фоні щоденної риторики лідерів Партії регіонів про серйозну загрозу соціально-економічній ситуації, проблеми в економіці та негайну необхідність захисту людей, що потерпають від кризи, «викидання» на політичну рекламу мільйонів гривень сприймається як зневага до простих людей.
«Адже цілком очевидно, що Партія регіонів могла би мільйони гривень, витрачені на політичну рекламу, направити на соціальну підтримку людей або на «оздоровлення» підприємств, що знаходяться зараз в непростій ситуації та очолюються депутатами від цієї партії», – зазначив Микола Томенко.