Про це сказав Голова Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко. Також він поділився своїми думками щодо ситуації на рекламному ринку України в інтерв’ю газеті «День».
«Наприклад, якщо виходити із настроїв суспільства, то телевізійну рекламу потрібно заборонити взагалі. Це не реально, тому ми шукатимемо компроміс», – зауважив Микола Томенко.
На його думку, очевидним є той факт, що сьогодні потрібно повністю заборонити рекламу горілки у денний час, пряму рекламу пива, зменшити тривалість реклами, яка перериває фільми та програми.
Також Голова Комітету поінформував, що в Україні тривалість реклами — одна із найбільших в світі.
«Коли ми приймали нову редакцію закону «Про рекламу» у 2003-му році, а до був причетний Комітет з питань свободи слова та інформації, який я тоді очолював, головним аргументом, чому ми пішли на компроміс із власниками каналів у питанні тривалості реклами, було прагнення дати їм можливість заробити кошти, які потім вкладалися б у виробництво якісного українського контенту. Утім, медіа-галузь свого слова не дотримала», – наголосив Микола Томенко.
Тепер, за його словами, потрібно «простимулювати» власників каналів, щоб вони не забували про суспільство. А суспільство хоче якісного продукту та можливості нормального його перегляду без тотальної реклами.
«Я особисто десятки разів звертався до Нацради з питань телебачення і радіомовлення із проханням вирішити проблемні питання, зокрема, із надмірною рекламою алкоголю, але результату немає. Тому сьогодні цим займатиметься Комітет з питань свободи слова та інформації», – підсумував Микола Томенко.
Повний текст інтерв’ю дивіться тут.