У четвер, відкриваючи роботу «круглого столу» на тему: «Проблеми забезпечення безпеки дорожнього руху та шляхи їх вирішення в приймаючих містах чемпіонату Європи 2012 року з футболу», Заступник Голови Верховної Ради України Миколи Томенко заявив, що «на сьогодні питання безпеки дорожнього руху в контексті ЄВРО частково вирішене для VIP-гостей і практично не вирішено для людей».
У роботі «круглого столу», мета якого обговорення питання забезпечення безпеки дорожнього руху, зокрема, під час проведення Чемпіонату Європи з футболу в Україні, взяли участь представники державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України та приймаючих міст, а також відповідальні за цю роботу у Києві, Харкові, Донецьку і Львові.
Під час свого вступного слова Микола Томенко зазначив, що «наша ініціатива по проведенню у Верховній Раді «круглого столу» на дану тему – це спроба хоча б частково вплинути на ситуацію, яка склалася». Він наголосив, що на сьогоднішній день практично нічого не зроблено для системи організації дорожнього руху в центральних частинах міст у дні проведення матчів та в нематчові дні. Не продумано систему під’їзних шляхів, автомобільних стоянок, дорожніх знаків тощо навколо стадіонів. М.Томенко зауважив, що відповідні проекти за цими напрямками, виходячи з наданої містами інформації, практично не розроблені ще в жодному місті. «Якщо не буде радикальних змін, то у містах, які прийматимуть ЄВРО, життя буде фактично паралізовано на час матчів», – наголосив політик.
Для прикладу М.Томенко повідомив, що лише в столиці України не вистачає щонайменше три тисячі місць для паркування. «Для того, щоб прибрати машини з тротуарів у центрі Києва необхідно побудувати 15 сучасних паркінгів, натомість інвестиційні конкурси, за інформацією КМДА, тільки мають відбутися, а коли почнеться будівництво – невідомо», – сказав М.Томенко. «Не краща ситуація й в інших містах», – додав він.
Віце-спікер відмітив, що поки немає жодної інформації про те, як буде відбуватися інформаційне забезпечення функціонування громадського транспорту у містах, що приймають Чемпіонат. Окрім того, він додав, що немає чіткої інформації стосовно організації зони догляду і паркінгу автомобільного транспорту цільових груп. «Найбільш нагальне питання – це парковки на в’їздах до міст, так звані перехоплюючі зони, де гості зможуть залишити свої автомобілі, щоб продовжувати пересуватися по місту на громадському транспорті по спеціально організованих маршрутах», – сказав М.Томенко. «Одним словом, якщо не почати серйозної роботи, то як і йшлося у найгірших прогнозах, – ЄВРО перетвориться у свято лише дляVIP-гостей», – підсумував він.