Заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко вважає абсурдним за бюджетні гроші переконувати українців позитивно ставитися до України та підтримувати ЄВРО-2012.
Нагадаємо, нещодавно організація «Розмай» отримала від Державного агентство з інвестицій та управління національними проектами підряд вартістю 12,92 мільйонів гривень за розміщення з жовтня по листопад в найбільших обласних центрах України не менш 300 білбордів, відеороликів в ефірі загальнонаціональних телеканалів, рекламних матеріалів у всеукраїнських друкованих виданнях та мережі інтернет. Метою роликів є формування позитивного інвестиційного іміджу України в світі шляхом широкого інформування цільової аудиторії про заходи, що здійснюються державою Україна з розвитку економіки та сприяння інвестиційній діяльності, підкреслення інвестиційної привабливості України та висвітлення її економічного потенціалу.
Окрім того, днями у ЗМІ з’явилися повідомлення про те, що держава виділить 8,15 мільйонів гривень на проведення рекламної компанії в українських друкованих засобах масової інформації, на радіо та в інтернет-виданнях про підготовку та проведення в Україні Чемпіонату Європи по футболу. Як інформують «Наші гроші», згадану рекламну кампанію у ЗМІ проводитиме ТОВ «ТД «Дельта-Інвест». Фірма-переможець державного тендеру повинна забезпечити розміщення іміджевої реклами у найбільш рейтингових українських друкованих ЗМІ, до яких в конкурсній документації віднесено «Сегодня», «Теленеделя», «Комсомольська правда», «Кореспондент», «Фокус», Аргументи і факти», «Телескоп» та інші.
Микола Томенко назвав такі рішення однозначно неадекватними та наголосив, що «є повним абсурдом переконувати за бюджетні кошти громадян України у позитивному ставленні до України та необхідності і важливості проведення ЄВРО». «Фактично йдеться про зловживання бюджетними коштами і підтримку «братських» структур та медіа, оскільки цілком очевидно, що є марнотрацтвом розміщувати рекламу в українських ЗМІ про те, що Україна є привабливою для інвесторів в той час, коли треба робити все, щоб вона справді стала привабливою і переконувати в цьому іноземних інвесторів через іноземні ЗМІ», – наголосив М.Томенко.
Більше того, Віце-спікер назвав неадекватністю розміщувати у ЗМІ та на білбордах інформацію про те, що «нам потрібне ЄВРО і воно буде добре проведено». Він підкреслив, що в українців ніколи не було сумнівів у необхідності проведення ЄВРО, натомість, на його переконання, ці кошти краще було б використовувати для реальної підготовки до ЄВРО. Він підкреслив, що до проведення чемпіонату залишилося трохи більше ніж півроку, а ще не вирішено масу проблем, а тому, на переконання політика, «ці кошти варто було б направити на реальні справи, а не витрачати їх на медіа, щоб хвалити самих себе». «Україна сьогодні має стільки проблем в контексті підготовки до ЄВРО, починаючи від підготовки належної транспортної інфраструктури, довідкової літератури, інформаційних дорожніх знаків тощо, що є абсурдним витрачати десятки мільйонів коштів на підтримку «братських» організацій чи «дружніх» ЗМІ», – додав він.