Заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко зазначив, що, якщо проаналізувати соціальну рекламу до Дня Незалежності, то варто відзначити позитивні моменти, що прослідковуються в змісті рекламних повідомлень, які підготувала команда Віктора Януковича.
По-перше, М.Томенко вважає доброю ідеєю влади підтримати ініціативи громадськості та опозиції про те, що на свята і, зокрема, на день Незалежності, правильно пропагувати національні кольори. Тому, на його переконання, є позитивною масова поява соціальної реклами з пропозицією свою любов до України на День Незалежності продемонструвати в тому числі і через одягання синьо-жовтих стрічок. «На скільки я розумію ця соціальна реклама виходить за підтримки влади, і треба відзначити, що це важливо, показово і добре, що влада підтримала ініціативу громадськості та опозиції», – сказав він.
Другим позитивом Віце-спікер назвав те, що святкові поздоровлення Президента України суттєво відрізняються від поздоровлень багатьох голів обласних адміністрацій. Він пояснив, що частина біг-бордів з привітанням Президента взагалі без його портретів, натомість у багатьох областях можна спостерігати не дуже скромний підхід до реклами голів обласних адміністрацій, на якій вони, як господарі областей, розміщують свої фото майже у повний зріст.
Водночас, як серйозну ваду, М.Томенко виділив змістовне наповнення реклами до 20-річчя Незалежності. За його словами, оптимістичний характер поздоровлень, на яких Президент пишається Україною з одного боку виглядає пафосно, але не правдиво. Адже на фоні тих соціальних, економічних і політичних подій, які розгортаються в країні, можливо, та Україна, в якій живе Президент і його найближче оточення є симпатичною і нею можна пишатися, але тією Україною, в якій живе абсолютна більшість громадян гордитися важко. «ЇЇ треба щонайменше змінити для того, щоб у майбутньому пишатися», – наголосив політик. Микола Томенко пояснив, що якщо не брати до уваги політичні переслідування чи судовий тиск, а подивитися на все виключно в соціально-економічній площині, то, наприклад, згідно з останніми дослідженнями за час президентства Віктора Януковича матеріальне становище покращилося аж у 5, 9% громадян, натомість, у 66,8% – погіршилося. «Тому очевидно, що Президент Віктор Янукович та його команда передовсім мусіли б думати про те, як змінити країну для того, щоб соціально-економічне, політичне, правове становище більшості громадян покращилося, а вже тоді такою Україною пишатися», – підсумував М.Томенко.