Автор Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про рекламу” (щодо реклами тютюнових виробів та алкогольних напоїв) Микола Томенко з нагоди вступу у дію нової редакції цього Закону звернувся до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення України та Державного комітету телебачення і радіомовлення України з проханням допомогти проконтролювати дотримання оновленого законодавства.
Як відомо, з 10 травня цього року набуває чинності ціла низка норм цього Закону. Найпринциповішою передовсім для телебачення є норма, що стосується захисту вітчизняного телеринку. Зокрема, з 10 травня 2008 року забороняється розміщення провайдерами програмної послуги реклами у програмах та передачах іноземних телерадіоорганізацій.
Також, на думку Миколи Томенка, варто проконтролювати виконання норми про заборону зображення популярних осіб в рекламі пива та/або напоїв, що виготовляються на його основі, а також відповідних торгових марок та заборону прямого чи опосередкованого схвалення популярними особами вживання пива у відповідній рекламі.
Микола Томенко висловив переконання, що Нацрада, Держкомтелерадіо та інші державні інституції зроблять все, щоб даний Закон виконувався всіма учасниками рекламного ринку в Україні.