Заступник Голови Верховної Ради України вважає той факт, що Партія регіонів не підтримала його Законопроект, яким передбачалося заборонити в денний час рекламу горілчаних брендів та пряму рекламу пива, залишивши лише спонсорство пива (як, наприклад, підтримка певними торговими марками ліги чемпіонів чи ЄВРО), свідчить, що ПР вважає нормальним алкогольний, пивний і пивно-футбольний патріотизм.
Нагадаємо, у середу Верховна Рада направила на доопрацювання Законопроект про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо реклами алкогольних напоїв та пива) (р.н.1014-2), поданий М.Томенком та А.Шевченком, яким пропонується заборонити пряму рекламу на радіо і телебаченні алкогольних напоїв та пива до 24 години, а також забороняється спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів та послуг під якими випускаються тютюнові вироби та алкогольні напої (при спонсоруванні концертних та спортивних заходів дозволяється лише використовувати торгові бренди пивних компаній).
«Суспільні цінності і прогресуючий дитячий алкоголізм (за останніми дослідженнями майже 50% молодих людей вживають пиво та слабоалкогольні напої у віці до 18 років) виявився менш важливим для влади, аніж прибутки горілчаних і пивних компаній та власників телеканалів», – сказав М.Томенко після розгляду Законопроекту.
На думку Віце-спікера, непідтримка даного Законопроекту означає, що і надалі «українці і молодші, і старші будуть жити в системі цінностей, що України переможе, якщо питиме конкретну горілку, що любити батьківщину можна лише під пиво конкретної марки, так само як і футбольним болільником вболівати за свою команду варто лише з певним пивом». «Отож і надалі на телебаченні зберігатиметься алкогольний, пивний і пивно-футбольний патріотизм», – підсумував він.