„Символічно, що сьогодні, у Всесвітній день здоров’я, Президент України Віктор Ющенко підписав Закон про обмеження реклами алкоголю і тютюну. Я як автор даного законопроекту констатую, що коли справа доходить до принципових, суспільно значимих питань життєдіяльності країни, то всі структури влади демонструють єдину позицію”, – зазначив Микола Томенко.
Він нагадав, що парламент ухвалив цей законопроект 425 голосами, Уряд достатньо оперативно надав позитивний висновок, а Президент буквально за кілька днів підписав цей Закон. „Це добрий приклад злагодженої роботи усіх гілок влади в інтересах суспільства”, – вважає Микола Томенко.
Згідно з підписаним Законом, через місяць з дня його опублікування вступають у дію норми щодо впорядкування діяльності зовнішньої реклами, спрощення в розміщенні соціальної реклами, а також заборона рекламування алкогольних напоїв, тютюнових виробів, пива та відповідних торгівельних марок популярним особам.
З 1 січня 2009 року на носіях зовнішньої реклами в містах та за їх межами зникне реклама алкоголю, тютюну та слабоалкогольних напоїв. Також у телепередачах буде заборонено наводити інформацію рекламного характеру у вигляді дикторського тексту або звукового супроводу про спонсора – виробника алкогольних напоїв, або про відповідну алкогольну торгівельну марку.
З 1 січня 2010 року буде заборонена реклама алкоголю й тютюну у друкованих ЗМІ, окрім спеціалізованих видань.
Микола Томенко переконаний, що влада і надалі підтримуватиме ті законопроекти, які розширюватимуть територію здоров’я в Україні та сприятимуть утвердженню цінностей здорової нації.