Перебуваючи у місті Лисянка (Черкаська область) та відповідаючи на запитання журналістів з приводу оцінки того, що Партія регіонів на своїх біг-бордах розмістила символіку Організації Об’єднаних Націй, Микола Томенко сказав, що це не перший «креатив» від Партії регіонів на Черкащині.
Заступник Голови Верховної Ради України М.Томенко нагадав, що команда Черкаського губернатора вже неодноразово прославлялася своїм неординарним підходом до виборчої кампанії. За словами М.Томенка, серед таких новаторств – організація спортивних змагань на «кубок губернатора»; висування на посаду нового мера Черкас Євгена Влізло, який запропонував Черкаським школярам грати у футбол м’ячами для гри в регбі тощо. Віце-спікер також відмітив, що «під кінець виборчої кампанії, контент виборчих повідомлень від команди влади ускладнився». Він зазначив, що вся Черкащина обклеєна біг-бордами, де губернатор в оточенні симпатичних жінок закликає до чесних виборів. «Однак останньої знахідкою є розміщення на офіційному логотипі Організації Об’єднаних Націй партійної реклами із закликом голосувати за Партію регіонів (№1) та слоганом: «Партія, яка будує», – сказав М.Томенко.
Заступник Голови ВР М.Томенко також повідомив, що, оскільки у нього є відповідні звернення, то він поінформує представництво ООН в Україні про те, що партія влади використовує їхню організацію у передвиборчій боротьбі. «Однак, порівнюючи ці креативні винаходи, думаю, що більшу загрозу для результатів виборів складає кампанія зняття з реєстрації через погрози кандидатів у мажоритарних округах, спроба звільнення голів територіальних комісій тощо», – наголосив Віце-спікер. «Тому за кілька днів до виборів більшим злом є не «креативні» знахідки реклами Партії регіонів на Черкащині, а небезпека можливості фальсифікацій», – додав він.