Заступник Голови Верховної Ради України Микола Томенко обговорив з Головою Національної ради з питань телебачення та радіомовлення Володимиром Манжосовим та Головою Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики Олегом Поволоцьким спільні дії щодо удосконалення законодавства про рекламу та посилення відповідальності за її порушення. Зокрема, було виділено дві групи порушень: перша – фактичне відновлення прямої реклами горілчаних напоїв, що заборонено законом; друга – агресивна недоброякісна реклама пива.
У зв’язку з цим, Микола Томенко поінформував що буде вимагати розгляду у Верховній Раді його Законопроекту «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо реклами алкогольних напоїв та пива)» (р.н. 1014-2), яким пропонується заборонити пряму рекламу на радіо і телебаченні алкогольних напоїв та пива до 24 години, а також забороняється спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів з використанням знаків для товарів та послуг під якими випускаються тютюнові вироби та алкогольні напої (при спонсуруванні концертних та спортивних заходів дозволяється лише використовувати торгові бренди пивних компаній).
Окрім того, під час розмов, йшлося про масові порушення підприємствами, організаціями торгівлі та громадського харчування правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
За результатами зустрічей, було ухвалено рішення провести нараду за участю Національної ради з питань телебачення та радіомовлення, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, народних депутатів та керівників телерадіоорганізацій стосовно необхідності дотримання чинного законодавства в сфері реклами та продажу алкогольних і тютюнових виробів.