Голова Комітету ВР з питань свободи слова та інформації Микола Томенко звернувся до керівництва Нацради з питань телебачення і радіомовлення та до Голови КМДА з вимогою зупинити рекламу так званих «цілющих настоянок», які насправді виявляються алкогольними напоями 40-градусної міцності.
«На телевізійних каналах і в друкованих засобах масової інформації рекламуються цілющі настоянки 40-градусної міцності. Фактично, йдеться про рекламу алкогольних напоїв Золотоніського лікеро-горілчаного заводу «Златогор» та інших горілчаних заводів у ЗМІ, а також продаж цієї продукції у малих архітектурних формах, зокрема і в Києві», – йдеться у зверненні.
Микола Томенко нагадує, що на сьогодні в Україні заборонена реклама алкогольних напоїв у ЗМІ, окрім спеціалізованих видань, а також продаж такої продукції у малих архітектурних формах. А тому вимагає від компетентних органів зупинити порушення чинного законодавства щодо реклами та продажу алкогольних напоїв.