 Радник Президента України, засновник фонду «Рідна країна» Микола Томенко напередодні відзначення Дня Незалежності звернувся до керівників місцевого самоврядування та власників компаній, що займаються зовнішньою рекламою з пропозицією підтримати громадські  ініціативи патріотичного спрямування.
Радник Президента України, засновник фонду «Рідна країна» Микола Томенко напередодні відзначення Дня Незалежності звернувся до керівників місцевого самоврядування та власників компаній, що займаються зовнішньою рекламою з пропозицією підтримати громадські  ініціативи патріотичного спрямування.
«У цей непростий для країни період надзвичайно корисними є кампанії соціальної реклами на телебаченні, радіо та носіях зовнішньої реклами, які мають пропагувати збереження єдності України, патріотизм та гордість за власну історію, культуру, мову та традиції», – зауважив радник Президента України з гуманітарних питань.
Микола Томенко повідомив про те, що його фонд «Рідна країна» підготував відповідний проект соціальної реклами для розміщення на носіях зовнішньої реклами, в Інтернеті та пропонує використовувати її в період святкування Дня Незалежності.
Підсумовуючи він сказав, що з нагоди Дня Незалежності варто пропагувати Україну, а не політиків чи партії.
 
						 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				