Микола Томенко як Голова Комітету з питань свободи слова та інформації вже неодноразово звертав увагу на те, що низка загальнонаціональних видань нехтують вимогами законодавства про розміщення реклами.
Так, газета «Комсомольская правда в Украине», розміщуючи 100-відсоткову політичну джинсу, навіть не намагається зробити вигляд, що це – рекламний матеріал, за який вона отримує гроші. Натомість газета «Сегодня» знайшла інший вихід із ситуації – вона розміщує так звані замовні матеріали, які позначає відповідними рубриками та на останній сторінці вказує, що за ці матеріали вона не несе відповідальності, бо вони розміщені на правах реклами.
«Отож, і в сьогоднішніх номерах згаданих газет наявна велика кількість рекламних матеріалів. Якщо традиційно в газеті «Сегодня» у рубриці «Точка зрения» розміщували матеріали про чергові покращення для людей від влади і Партії регіонів, то сьогодні замість похвали діяльності влади опублікований матеріал про нібито «конфлікт» всередині опозиції. Як пише сама газета, цей матеріал розміщений на правах реклами, тому це вже не перший випадок, коли влада за свої гроші розміщує рекламні матеріали не про себе, а проти своїх опонентів», – зазначив Микола Томенко.
На його думку, з одного боку, це означає, що влада розуміє, що їй важко конкурувати на виборах з опозицією, а тому їй треба заздалегідь проводити системну кампанію з дискредитації її опонентів.
Але крім політичного, є ще морально-етичний аспект, вважає Микола Томенко: «Коли всі медіа пишуть про тотальні заборгованості по соціальних виплатах, по неможливість виконання бюджету та плани скоротити бюджетників та соціальні видатки, виявляється, що у влади на антирекламні матеріали про своїх опонентів грошей не бракує».
Голова Комітету з питань свободи слова та інформації рекомендує представникам влади сконцентруватися на вирішенні соціально-економічних проблем країни, а не розміщувати за гроші матеріали про вигадані «конфлікти» в опозиції.